FANDOM

Carolina Aguilar"Caro A"-to drugoplanowa postać występująca w tym serialu.Jest główną rywalką Clary.

Osobowość Edytuj

Caro A jest wredną,rozpuszczoną,pyskatą dziewczynką.Jest bardzo złośliwa,często posługuje się ironią i sarkazmem.

Wygląd Edytuj

Caro A ma długie jasno-brązowe włosy,nosi na głowie przepaskę w kolorze niebieskim.

Historia postaci Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Caro A powraca do szkoły po wycieczce za granicą.Była wtedy zazdrosna o Clarę,gdyż kiedyś to ona była najlepszą przyjaciółką Benjamina.

Clara zaczęła z nią rywalizować i obie ciągle się kłóciły,sprawiały wiele problemów.Benjamin wspierał na początku Caro A.

Jednak później wybrał Clarę,a Caro A wyjechała na kolejną podróż tym razem do Paryża.

Wróciła po długiej przerwie i okazało się że tak naprawdę jest kłamczuchą,gdyż nie była w Paryżu a u babci na farmie.

Sezon 2A Edytuj

W sezonie 2A,często jest wspominana że nadal uczy się w szkole,lecz już nie występuje.

Benek i Clara chcieli ją wziąć do zespołu i wtedy zostało ujawnione że dobrze gra na flecie.

Sezon 2B Edytuj

Caro A pojawia się tylko w jednym odcinku tego sezonu mianowicie w odcinku Franky i szpiegujący android.

Nie odgrywa w nim zbyt ważnej roli po prostu chciała dzielić szafkę z Benkiem po tym już się nie pojawia w serialu lecz być może będzie wspominana.

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Benjamin Franko Edytuj

Caro A się z nim przyjaźniła wtedy gdy ten jeszcze nie znał Clary.Byli najlepszymi przyjaciółmi.Gdy powróciła znów byli przyjaciółmi,bardzo go lubi.

Clara Andrade Edytuj

Obie się nawzajem nienawidzą,ciągle się kłócili przez co oby dwie mieli problemy.

Ciekawostki Edytuj

  • Pojawiła się w sumie w 7 odcinkach.
  • Powraca w sezonie 2B (odcinek"Franky i szpiegujący android".
  • W sezonie 2A często jest wspominana,że nadal jest uczennicą,tylko nigdy nie jest pokazywana.
  • Jej tata jest bardzo bogaty i znany.
  • Wszyscy przeważnie mówią na nią Caro A.
  • Prawie zawsze pokazywana była w szkolnym mundurku.
  • Dobrze gra na flecie.
  • Jej przyjacielem też jest Adrian zostało to wspomniane
  • Często jest wspominana mimo że się nie pojawia