FANDOM

Wilson Andrade-to jeden z głównych bohaterów występujących w serialu.Wilson to mąż Sofii,jak i również tata Franky i Clary.Jest on z zawodu pisarzem.

Osobowość Edytuj

Wilson jest bardzo optymistyczną osobą pełną pozytywnej energii.Jednak czasami jest on bardzo nerwowy,zwłaszcza gdy ktoś przeszkodzi mu w pisaniu książki.

Mężczyzna jest również bardzo dobrym mężem i tatą,zawsze pomaga rodzinie w kłopotach.To on przeważnie zajmuje się domem,gdyż spędza w nim całe dnie.

Wilson jest mądrym człowiekiem,ma on ogromny zasób słownictwa,a w jego książkach jest mnóstwo poezji.

Mężczyzna jest bardzo dobry również dla swoich znajomych często im pomaga w ich sprawach i poleca im swoje książki.

W sezonie 1 miał o wiele lepszą osobowość,bardzo rzadko był nerwowy i był dla innych milszy niż w sezonie 2A i 2B,w sezonie 2A był jedną z najgorszych postaci gdyż źle traktował Sabrinę.

Wygląd Edytuj

Wilson jest mężczyzną średniego wzrostu,ma on dosyć krótkie włosy w kolorze czarnym,na początku są one kręcone później proste,

Mężczyzna nosi na sobie różne rodzaje ubrań przeważnie są to szare swetry,bluzy z kapturem lub koszule w kratkę w kolorze żółtym albo czerwonym.

Historia postaci Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Wilson jest z zawodu pisarzem.Jest on głową rodziny,całe dnie spędzą pisać nowe książki,jednak często w rodzinie dzieje się tyle że nie może się na tym skupić.

Mężczyzna zaakceptował Franky jako swoją córkę,bardzo ją kocha i zawsze wspiera ją w wszystkim.

Wilson dawał wiele rad swoim przyjaciołom zwłaszcza Margaricie i Paulowi,którzy ostatecznie zostali małżeństwem.

Oprócz tego w ostatnich odcinkach sezonu zaczął mieć bardzo dobrą relację z Christianem.

Sezon 2A Edytuj

W tym sezonie mężczyzna był bardzo smutny z powodu wyjazdu Sofii codziennie za nią tęsknił.Bardzo mu jej brakowało

Musiał sam zajmować się swoimi córkami a w dodatku wspierać Franky gdy ta miała złamane serce po rozstaniu z Christianem.

Gdy do domu przyjechała Sabrina nie miał pojęcia że to Sofia,czasami był dla kobiety nie miły.

Wilson jako ostatni z rodziny dowiedział się że tak naprawdę Sofia cały czas była w domu tylko w formie Sabriny,na początku nie mógł w to uwierzyć.

Sezon 2B Edytuj

Wilson razem z swoją żoną Sofią przyjął do swojego domu Luz która jednak coś ukrywa.

Cytaty Edytuj

1."Działaj,proszę działaj,akurat teraz musiałeś się zawiesić,ggh,Właśnie dlatego wolę maszyny do pisania,nie zawieszają się,a wy zacinacie się co chwilę,mgh Słuchaj jeśli nie oddasz mi tych plików z moją książką,wyłączę cię na zawsze".

2."Nie broń jej,kiedy tylko dostarczą nową,tę wyrzucimy do śmieci".

3."Nie droga pani,nie oszukujesz,stworzono cię z internetem,,to leży w twojej naturze".

4.".Słuchaj Paul,musisz się pogodzić z drobnymi drobiazgami i cechami których nie lubisz u partnerki".

5."Posłuchaj Paul,sekretem unikania konfliktów w związku,jest przyznawanie racji kobiecie,choćby jej nie miała,ale ty musisz sprawić by uwierzyła że ją ma".

6."Nie!Chcę powiedzieć że wierzę w inteligencję mojej córki,która jest w stanie sama dojechać do domu!".

7."Moja Sofia świetnie potrafi zrobić wszystko,jest super inteligentna".

8."Otworzę,jeśli to któryś z twoich kumpli to zostanie posprzątać.Zadzwonię do ich rodziców i powiem..."

9."Kochanie,to jest zamknięty i prywatny konkurs,naprawdę nie możesz tam iść,nie wiem gdzie to jest,nie wiem".

10."Tak jestem marudą?Maruda to moja ksywa,nie wiesz co?Dlatego po obiedzie,ty pójdziesz się uczyć,a ja pójdę pracować i nie przeszkadzaj mi bardzo proszę i odbierz ten telefon".

11."Zgoda w takim razie ja odbiorę telefon a ty potem posprzątasz kuchnię,pozmywasz naczynia,pochowasz....

12."Franky to twój projekt,cudownie że zaskakuje cię twoje własne dzieło,słuchaj Franky zaskakuje nas wszystkich,wszystkich na całym świecie".

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Sofia Andrade Edytuj

Wilson bardzo ją kocha i zawsze ją wspiera w trudnych chwilach.Bardzo rzadko się kłócą.Ich małżeństwo jest bardzo zgrane.

Bardzo za nią tęsknił gdy ta w drugim sezonie wyjechała do pracy za granicą ciągle był smutny.

Mężczyzna bardzo ją kocha i dba o nią dawno temu uzgodnił z nią że jeśli kobieta kichnie trzy razy to sygnał że jest ona w niebezpieczeństwie.

Clara Andrade Edytuj

Wilson bardzo kocha swoją rodzoną córkę,pomaga jej w różnych pracach szkolnych,jest dla niej o wiele bardziej łagodny niż Sofia.Jest dla niej bardzo opiekuńczy nie pozwala jej mieć chłopaka.

Franky Andrade Edytuj

Wilson traktuje ją jak swoją prawdziwą córkę,często jej pomaga i doradza w trudnych chwilach.

Margarita Montero de Mejía Edytuj

Wilson się z nią przyjaźni,często odwiedza jej kawiarnię i ze sobą rozmawiają o swoich problemach.

Paul Mejía Edytuj

Wilson nie przepadał za Paulem,często go krytykował za to że wszystko ściąga od Sofii i że nie jest dobrym naukowcem,lecz teraz mają z sobą dobre stosunki.

Doña Inés Edytuj

To teściowa Wilsona,mężczyzna niezbyt za nią przepada nie lubi gdy się wtrąca w jego życie.

Emilia Andrade Edytuj

To mama Wilsona,mężczyzna ją bardzo kocha,jednak czasami ją oszukuje.

Christian Montero Edytuj

Wilson bardzo lubi Christiana,w końcowych odcinkach sezonu 1 powiedział że jest dla niego jak syn.

Kassandra Ramirez Edytuj

Wilson zna ją od dawna,kiedyś byli dobrymi znajomymi,lecz teraz gdy Wilson poznał o niej prawdę i gdy kobieta wykasowała Franky wszystkie pliki znienawidził ją.

Wilunia Edytuj

Wilson nie przepadał za nią,gdyż ciągle jadła mu jego scenariusz które pisał.

Ciekawostki Edytuj

  • Roby i Paul zawsze przekręcają jego imię mówią na niego Winston,Wolfgang Wotston lub Wolter.
  • Ma problemy z dochowaniem tajemnic.
  • Potrafi świetnie gotować,to on prawie zawsze przygotowuje dania dla rodziny.
  • Pisze bardzo wiele gatunków książek.
  • Jako ostatni z rodziny dowiedział się o tym że Sabrina to Sofia.
  • Jest jedną z nielicznych postaci które pojawiły się we wszystkich odcinkach.
    • W tym jedyną dorosłą gdyż pozostali trzej to nastolatkowie
    • Mimo że występuje w wszystkich odcinkach to w dosyć dużej ilości odcinków ma małą rolę o wiele mniejszą niż Ramon i Paul,główni którzy są czasami nieobecni.
  • Wilson wstaje o świcie pisać nowe książki,zapala wtedy światło ,nie podoba się to Sofii.
  • Mężczyzna rozrzuca kapcie po całym domu w wyniku czego często nie może ich potem znaleźć.
  • W 1 sezonie wygrał dużą nagrodę na loterii lecz jej nie dostał,gdyż Wilunia zjadła jego kupon.
  • Mimo że pojawia się w każdym odcinku serialu nie ma zbyt jakieś długiej,ciekawej biografii jak np Paul czy Ramon,którzy się nie pojawili we wszystkich odcinkach.
  • Nie lubi gdy mu się brudzi ubrania zostało ujawnione to w odcinku Franky i Clara w przeszłości część 1
  • Jego losy zostały pokazane również w przeszłości w 1996 roku i w 2035 roku.
  • W odcinku"Franky to kłamczucha?" Wilson ujawnia że ma tajemnice których nawet Sofia nie zna.
  • W sezonie 1 był o wiele bardziej lubiany przez widzów niż w sezonie 2A i 2B gdyż w sezonie 2A źle traktował Sabrinę a w 2B jest często bardzo nerwowy.

Zobacz też: Edytuj

Wilson Andrade/Galeria