FANDOM

Wilson Andrade-to jeden z głównych bohaterów występujących w serialu.

Wilson to mąż Sofii,jak i również tata Franky i Clary.Jest on z zawodu pisarzem.

Osobowość Edytuj

Wilson jest bardzo optymistyczną osobą pełną pozytywnej energii.

Jednak czasami jest on bardzo nerwowy,zwłaszcza gdy ktoś przeszkodzi mu w pisaniu książki.

Mężczyzna jest również bardzo dobrym mężem i tatą,zawsze pomaga rodzinie w kłopotach.To on przeważnie zajmuje się domem,gdyż spędza w nim całe dnie.

Wilson jest mądrym człowiekiem,ma on ogromny zasób słownictwa,a w jego książkach jest mnóstwo poezji.

Mężczyzna jest bardzo dobry również dla swoich znajomych często im pomaga w ich sprawach i poleca im swoje książki.

W sezonie 1 miał o wiele lepszą osobowość,bardzo rzadko był nerwowy i był dla innych milszy niż w sezonie 2A i 2B,w sezonie 2A był jedną z najgorszych postaci gdyż źle traktował Sabrinę.

Wygląd Edytuj

Wilson jest mężczyzną średniego wzrostu,ma on dosyć krótkie włosy w kolorze czarnym,na początku są one kręcone później proste,

Mężczyzna nosi na sobie różne rodzaje ubrań przeważnie są to szare swetry,bluzy z kapturem lub koszule w kratkę w kolorze żółtym albo czerwonym.

Historia postaci Edytuj

Sezon 1 Edytuj

Wilson jest z zawodu pisarzem.Jest on głową rodziny,całe dnie spędzą pisać nowe książki,jednak często w rodzinie dzieje się tyle że nie może się na tym skupić.

Mężczyzna zaakceptował Franky jako swoją córkę,bardzo ją kocha i zawsze wspiera ją w wszystkim.

Wilson dawał wiele rad swoim przyjaciołom zwłaszcza Margaricie i Paulowi,którzy ostatecznie zostali małżeństwem.

Oprócz tego w ostatnich odcinkach sezonu zaczął mieć bardzo dobrą relację z Christianem.

Sezon 2A Edytuj

W tym sezonie mężczyzna był bardzo smutny z powodu wyjazdu Sofii codziennie za nią tęsknił.Bardzo mu jej brakowało

Musiał sam zajmować się swoimi córkami a w dodatku wspierać Franky gdy ta miała złamane serce po rozstaniu z Christianem.

Gdy do domu przyjechała Sabrina nie miał pojęcia że to Sofia,czasami był dla kobiety bardzo nie miły w wyniku czego nie był zbyt lubiany przez widzów.

Wilson jako ostatni z rodziny dowiedział się że tak naprawdę Sofia cały czas była w domu tylko w formie Sabriny,na początku nie mógł w to uwierzyć.

Sezon 2B Edytuj

Wilson razem z swoją żoną Sofią przyjął do swojego domu Luz nie mając pojęcia kim ona tak naprawdę jest.

Przeszłość Edytuj

Wilson został pokazany w roku 1996 wtedy mieszkał z swoją mamą studiował literaturę a także przyszedł na urodziny Sofii która obchodziła 20 urodziny.

To wtedy po raz pierwszy się pocałowali i narodziła między nimi relacja miłosna,jako prezent dał jej wiersz i misia.

Cytaty Edytuj

1."Działaj,proszę działaj,akurat teraz musiałeś się zawiesić,ggh,Właśnie dlatego wolę maszyny do pisania,nie zawieszają się,a wy zacinacie się co chwilę,mgh Słuchaj jeśli nie oddasz mi tych plików z moją książką,wyłączę cię na zawsze".

2."Nie broń jej,kiedy tylko dostarczą nową,tę wyrzucimy do śmieci".

3."Nie droga pani,nie oszukujesz,stworzono cię z internetem,,to leży w twojej naturze".

4.".Słuchaj Paul,musisz się pogodzić z drobnymi drobiazgami i cechami których nie lubisz u partnerki".

5."Posłuchaj Paul,sekretem unikania konfliktów w związku,jest przyznawanie racji kobiecie,choćby jej nie miała,ale ty musisz sprawić by uwierzyła że ją ma".

6."Nie!Chcę powiedzieć że wierzę w inteligencję mojej córki,która jest w stanie sama dojechać do domu!".

7."Moja Sofia świetnie potrafi zrobić wszystko,jest super inteligentna".

8."Otworzę,jeśli to któryś z twoich kumpli to zostanie posprzątać.Zadzwonię do ich rodziców i powiem..."

9."Kochanie,to jest zamknięty i prywatny konkurs,naprawdę nie możesz tam iść,nie wiem gdzie to jest,nie wiem".

10."Tak jestem marudą?Maruda to moja ksywa,nie wiesz co?Dlatego po obiedzie,ty pójdziesz się uczyć,a ja pójdę pracować i nie przeszkadzaj mi bardzo proszę i odbierz ten telefon".

11."Zgoda w takim razie ja odbiorę telefon a ty potem posprzątasz kuchnię,pozmywasz naczynia,pochowasz....

12."Franky to twój projekt,cudownie że zaskakuje cię twoje własne dzieło,słuchaj Franky zaskakuje nas wszystkich,wszystkich na całym świecie".

Relacje z innymi postaciami Edytuj

Sofia Andrade Edytuj

Wilson bardzo ją kocha i zawsze ją wspiera w trudnych chwilach.Bardzo rzadko się kłócą.Ich małżeństwo jest bardzo zgrane.

Bardzo za nią tęsknił gdy ta w drugim sezonie wyjechała do pracy za granicą ciągle był smutny.

Mężczyzna bardzo ją kocha i dba o nią dawno temu uzgodnił z nią że jeśli kobieta kichnie trzy razy to sygnał że jest ona w niebezpieczeństwie.

Clara Andrade Edytuj

Wilson bardzo kocha swoją rodzoną córkę,pomaga jej w różnych pracach szkolnych,jest dla niej o wiele bardziej łagodny niż Sofia.Jest dla niej bardzo opiekuńczy nie pozwala jej mieć chłopaka.

Franky Andrade Edytuj

Wilson traktuje ją jak swoją prawdziwą córkę,często jej pomaga i doradza w trudnych chwilach.

Margarita Montero de Mejía Edytuj

Wilson się z nią przyjaźni,często odwiedza jej kawiarnię i ze sobą rozmawiają o swoich problemach.

Paul Mejía Edytuj

Wilson nie przepadał za Paulem,często go krytykował za to że wszystko ściąga od Sofii i że nie jest dobrym naukowcem,lecz teraz mają z sobą dobre stosunki.

Doña Inés Edytuj

To teściowa Wilsona,mężczyzna niezbyt za nią przepada nie lubi gdy się wtrąca w jego życie.Jednak cieszył się jak kobieta powiedziała że czyta jego książki bo to jedyna osoba w rodzinie.

Emilia Andrade Edytuj

To mama Wilsona,mężczyzna ją bardzo kocha,jednak czasami ją oszukuje bardzo o nią dba i się martwi gdyż ma problemy z zdrowiem.

Christian Montero Edytuj

Wilson bardzo lubi Christiana,w końcowych odcinkach sezonu 1 powiedział że jest dla niego jak syn.

Kassandra Ramirez Edytuj

Wilson zna ją od dawna,kiedyś byli dobrymi znajomymi,lecz teraz gdy Wilson poznał o niej prawdę i gdy kobieta wykasowała Franky wszystkie pliki znienawidził ją.

Wilunia Edytuj

Wilson nie przepadał za nią,gdyż ciągle jadła mu jego scenariusz które pisał.

Ciekawostki Edytuj

  • Roby i Paul zawsze przekręcają jego imię mówią na niego Winston,Wolfgang Wotston lub Wolter.
  • Ma problemy z dochowaniem tajemnic.
  • Potrafi świetnie gotować,to on prawie zawsze przygotowuje dania dla rodziny.
  • Pisze bardzo wiele gatunków książek.
  • W rodzinie jego książki czyta tylko Ines.
  • Jako ostatni z rodziny dowiedział się o tym że Sabrina to Sofia.
  • Jest jedną z nielicznych postaci które pojawiły się we wszystkich odcinkach.
    • W tym jedyną dorosłą gdyż pozostali trzej to nastolatkowie
    • Mimo że występuje w wszystkich odcinkach to w dosyć dużej ilości odcinków ma małą rolę o wiele mniejszą niż Ramon i Paul,główni którzy są czasami nieobecni.
  • Wilson wstaje o świcie pisać nowe książki,zapala wtedy światło ,nie podoba się to Sofii.
  • Mężczyzna rozrzuca kapcie po całym domu w wyniku czego często nie może ich potem znaleźć.
  • W 1 sezonie wygrał dużą nagrodę na loterii lecz jej nie dostał,gdyż Wilunia zjadła jego kupon.
  • Mimo że pojawia się w każdym odcinku serialu nie ma zbyt jakieś długiej,ciekawej biografii jak np Paul czy Ramon,którzy się nie pojawili we wszystkich odcinkach.
  • Nie lubi gdy mu się brudzi ubrania zostało ujawnione to w odcinku Franky i Clara w przeszłości część 1
  • Jego losy zostały pokazane również w przeszłości w 1996 roku i w 2035 roku.
  • W odcinku"Franky to kłamczucha?" Wilson ujawnia że ma tajemnice których nawet Sofia nie zna.
  • W sezonie 1 był o wiele bardziej lubiany przez widzów niż w sezonie 2A i 2B gdyż w sezonie 2A źle traktował Sabrinę a w 2B jest często bardzo nerwowy.
  • Czasami ciężko mu się skupić przy pisaniu książek nawet jeżeli jest cisza.
  • Gdy nie ma pomysłów na książki wyciąga kamień , który według niego daje mu pomysły.Ujawniono to w odcinku "Nie tym tonem,Franky!".
  • Nie akceptuje on związku Clary z Benjaminem oraz w przeszłości z Adrianem.
  • Jego amerykańskim odpowiednikiem jest Will Gaines
  • W 1 sezonie miał inną fryzurę niż w kolejnych sezonach.
    • Miał wtedy włosy bardzej na bok.

Zobacz też: Edytuj

Wilson Andrade/Galeria